Известие

Collapse
No announcement yet.

изчетох сичко за вентилаторите на радиатора при мен не е така

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • изчетох сичко за вентилаторите на радиатора при мен не е така

    изчетох сички теми за тва кой вентилатор кога работи с кви степени на радиотара.ама при мен явно не е така..забелязах че на мойто тракторче вентилаторите на радиатора не работят. и колата минава 90 градуса, но днеска пусках климатика да вида кой вентилатор работи (уж единия работи като се пусне климатика) и установих че работят и двато вентилатора на пълна мощност без значение вътре на какви градуси е и на каква степен е климатроника. явно е напрайно задължително лятото да се кара колата на климатик ? някой има ли идея. не съм пробвал да вида дали с климатик ще държи 90 градуса на местата където минава 90. по принцип аз необичам да пускам климатик. искам да ми фири от джамовете пускам го само като има хора с мен в колата дет мрънколясват че им е топло
    Last edited by k1lcone; d.m.y г., 12:16.

  • #2
    Виж си измери температурата на течноста когато надмине 90 градуса. И при мен надминава 90 в задръствания, но като топна термометъра показва друго. Когато на таблото ми е 90 тогава термометъра показва 83 градуса. Като на таблото ми е 110 градуса тогава на термометъра ми е 96 - 98 и първата степен на вентилатора ми се пуска. Аз съм с два датчика. Този който е за ЕКУ-то отчита що го де вярно, но този за таблото показва повече. Така, че виж да не би датчика да те лъже.

    Ти сигурно си с дизел и си с две перки както казваш и при теб не знам как се контролират техните пускания и скорости, но ако си сигурен, че по инсталацията всичко е на ред виж измаери си течноста колко градуса е.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      ми то като мине над 90 докът да спръ да измера и ще спадне на нормално. 1.9 дизил е. уж за климатика са пускал единия вентилатор пък то и двато дънат на макс като цъкна снежинката

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от k1lcone Покажи съобщение
        ми то като мине над 90 докът да спръ да измера и ще спадне на нормално. 1.9 дизил е. уж за климатика са пускал единия вентилатор пък то и двато дънат на макс като цъкна снежинката
        Няма да я гасиш. Взмеаш термо сонда. Спираш като мине 90 градуса развиваш капачката на казанчето и мушкаш сондата.

        Ако не ти се знаимава така купи си един инфрачервен темометър и мери на датчика на блока. При мен и двата термометър апоказват еднакво +-2 градуса. А на таблото с 10 градуса от горе. Плюс това ако караш с хубав антифриз и на 110 градуса да я загрееш реално на мотора няма да му стане нищо.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #5
          ми антифриза е ацделко уж хубав и скъп

          Comment


          • #6
            погледах е на компютър. вътре температурата дето показва на датчкика показва едно към едно с тва на компа дет са прайше диагностиката. вентилаторите на радиатора са пускаха 95 градуса. сичко си работи явно както трябва. ама не е както четах че единия вентилатор за тва другия за онва

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от k1lcone Покажи съобщение
              погледах е на компютър. вътре температурата дето показва на датчкика показва едно към едно с тва на компа дет са прайше диагностиката. вентилаторите на радиатора са пускаха 95 градуса. сичко си работи явно както трябва. ама не е както четах че единия вентилатор за тва другия за онва
              а ти от къде мислиш че компютъра взима данните ?
              Alfa Romeo 156 2.4 JTD `99 ex, new GTV 2.0 '97

              Comment


              • #8
                в заблуда си
                независимо дали са задействани заради повишена температура на охлаждащата течност, или заради високо налягане в системата на климатика
                то винаги работят и 2-та вентилатора
                съответно на бавна или на бърза скорост

                Comment


                • #9
                  абе важното е че работат

                  Comment


                  • #10
                    закрийте темата моля

                    Comment

                    Working...
                    X